  • Data: 2016-09-27 13:30:13
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale ta skuteczność się nie zmienia w czasie, skąd zatem
    > pierwsze klocki ponad dwukrotnie żywotniejsze od każdych kolejnych?

    zmienia się zmienia.Tyle, że więcej energii wytracane jest na przednich
    kołach. Jak masz nofkie sztukie to masz czyste jarzmo, nowe bębny
    idelanie czyste, mocowania niezardzewiałe, idealnie działający
    samoregulator. Masz też sprawny korektor hamowania który reaguje na
    obciążenie bagażnika. Co prawda ja nigdy nie dotrwalem z klockami do
    takich przebiegów ale wiem to co powyższe z własnych doświadczeń. Jak
    turlałem się punciakiem ze słabymi bębnami (nigdy badziewie nie działało
    dobrze - mechanik nie dawał sobie z tym rady) to klocki wymieniałem w
    zasadzie co rok, półtora max. W drugim samochodzie bębny robiłem już sam
    (choć na tanich częściach) i tylne hamulce są aż za mocne (pierwsze się
    blokują jak jade z pustą paką) i nie pamiętam kiedy wymieniałem klocki...