-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Wed, 19 Oct 2016 18:00:29 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 14
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<ns90sa$df$1@sunflower.man.poznan.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nsbkld$kvi$4@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nse476$609$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<X...@1...0.0.1>
<nu8739$rib$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1476900029 19933 79.173.35.225 (19 Oct 2016 18:00:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Oct 2016 18:00:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590344
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
> Więc odpowiedź może być tylko taka, która Ci się nie podobała -
> ograniczać to co jej szkodzi, czyli to, na co ona pomaga w porównaniu do
> wersji silnika bez niej.
> Skoro w silnikach bez dwumasy w tym momencie odczuwałbyś szarpanie, to
> znaczy że nie należy tak ruszać, mimo że dwumasa to szarpanie niweluje,
> gdy jeszcze jest sprawna.
No tak, to ma sens.
Na szczescie ten poziom jest IMO zdecydowanie nizej niz 2000 obrotów, bo
wrzucanie biegów w taki sposób aby przyspieszac od 2000 obrotów wydaje mi
się bardzo nienaturalne.
Dzięki.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.16 22:24 Tomasz Pyra
- 19.10.16 23:00 Budzik
- 20.10.16 10:46 RadoslawF
- 20.10.16 19:18 Cavallino
- 20.10.16 21:33 Tomasz Pyra
- 21.10.16 17:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=