    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hertz pada
    Date: Tue, 26 May 2020 21:06:31 +0200

    dyskusyjnych:5ecc092a$0$17361$6...@n...neostrad
    a.pl...

    >Tanią jak tanią. Swego czasu chciałem sobie sprawdzić i wypożyczyć
    >hulajnogę, myślę sobie, ile może kosztować godzina przyjemności. 5zł?
    >10zł? Ale okazało się przy próbie rejestracji, że to by było ponad
    >30zł za "trzaśnięcie drzwiami" (tj. nawet jakbym po 10 minutach
    >zrezygnował).

    Czekaj czekaj, albo jakies stare czasy wspominasz, albo mylisz
    minimalna wplate, albo ja sie nie znam, bo nie probowalem.

    za start jest 2-3 zl plus 0.5 za minute.
    https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Elektrycz
    ne-hulajnogi-w-Warszawie-stacje-cennik-gdzie-i-jak-w
    ypozyczyc-ehulajnoge

    wiec godzina przyjemnosci istotnie 30zl, ale za przyjemnosc sie placi
    z przyjemnoscia :-)

    Teraz podziel przez 2-4 - tak to bedzie wygladalo relatywnie w
    bogatszych krajach, a przeciez dla nas nie zrobia Chinczycy obnizki,
    bo biedni jestesmy.

    Moze po prostu to nie ma sluzyc do przyjemnosci, tylko do transportu.
    Nadal dosc drogo, bo bym potrzebowal z 10-20 minut, tramwaj kosztuje
    3 zl, a miesieczny jeszcze tanszy :-)

    Ale na niektorych trasach moze byc niezastąpiona ... tylko czy akurat
    bedzie pod reką ?

    >Tak więc na tym skończyła się moja przygoda z hulajnogami
    >elektrycznymi. Rzeczywiście w takiej cenie, to lepiej wydać te 1500zł
    >i kupić sobie na własność.

    Jakbym mial uzywac te 2*10 minut dziennie, to istotnie lepiej.

    Ale uzywam samochodu i nie licze ile mnie to kosztuje :-)

    J.