  • Data: 2019-10-01 19:21:11
    Temat: Re: Hybryda zonk
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Znajomy jest na kupnie samochodu, myślał o yotote C-HR, padło na
    >hybryde bo silnik 1.8 i tak w zasadzie zdecydowany i napalony a tu
    >spojrzałem na parametry że moment 140Nm - no dramat, moc 122KM, no
    >dramat

    >WTF z tymi hybrydami>? toż to 1.2 115KM benzyna będzie lepiej
    >chodziło

    Ale o co chodzi- ze 120KM za malo, ze za malo konikow z litra ?

    Tam gdzies moze byc tryb laczony - silnik spalinowy i elektryczny - i
    mocy do przyspieszenia starczy.

    Ale istotnie - ciekawe czemu taki duzy silnik - wydawaloby sie, ze na
    miejscu powinno im zalezec.
    A moze turbina zajmuje wiecej miejsca niz te 1.8 ?

    No i jeszcze jedna sprawa - im zalezy na sprawnym i niskoemisyjnym
    silniku w pewnym zakresie parametrow ruchu - bo moga silnik tak
    obciazyc.
    Moze ten 1.8 lepszy niz 1.2 ?

    J.