eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonk › Re: Hybryda zonk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.12.16.70.M
    ISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Hybryda zonk
    Date: Tue, 1 Oct 2019 19:21:11 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <5d938bab$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.138.111
    X-Trace: 1569950635 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 521 83.26.138.111:65484
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2012
    X-Received-Body-CRC: 980365206
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663166
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5d9371a8$0$533$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Znajomy jest na kupnie samochodu, myślał o yotote C-HR, padło na
    >hybryde bo silnik 1.8 i tak w zasadzie zdecydowany i napalony a tu
    >spojrzałem na parametry że moment 140Nm - no dramat, moc 122KM, no
    >dramat

    >WTF z tymi hybrydami>? toż to 1.2 115KM benzyna będzie lepiej
    >chodziło

    Ale o co chodzi- ze 120KM za malo, ze za malo konikow z litra ?

    Tam gdzies moze byc tryb laczony - silnik spalinowy i elektryczny - i
    mocy do przyspieszenia starczy.

    Ale istotnie - ciekawe czemu taki duzy silnik - wydawaloby sie, ze na
    miejscu powinno im zalezec.
    A moze turbina zajmuje wiecej miejsca niz te 1.8 ?

    No i jeszcze jedna sprawa - im zalezy na sprawnym i niskoemisyjnym
    silniku w pewnym zakresie parametrow ruchu - bo moga silnik tak
    obciazyc.
    Moze ten 1.8 lepszy niz 1.2 ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: