    From: Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
    Date: Fri, 17 Feb 2017 10:40:00 +0100 (CET)

    Bolko <s...@g...com> Wrote in message:
    > Ja zawsze starałem się chronić swoją prywatność ale
    > Ostatnio szukam roboty i wysyłam CV w różne miejsca.
    > Niektóre firmy sobie życzą aby na wstepie wypełnić formularz
    > z danymi typu imię nazwisko dane teleadresowe.

    Ale chyba jest różnica między aplikowaniem do pracy a pisaniem o
    różnych duperelach z dziewczynami na Facebooku???
    Powtarzam: co to Facebook - WYROCZNIA jakaś???

    I tak niektórzy traktują to jako religię, lub przynajmniej
    jako nerwicę natręctw: jakiś chory nakaz wewnętrzny każe im na
    dzień dobry codziennie wstawić zdjęcie, np. przy jedzeniu lodów w
    nowej fryzurze, i znów "zabłysnąć" jakąś swoją maksymą o tym jak
    bardzo kochają Mariusza, albo o tym jak Mariusz znalazł sobie
    inną.

    Jej, wygląda to jakby te osoby nie miały naprawdę już innych
    zajęć lecz codzień przez pół dnia obsługiwać Facebooka, żeby
    zawsze miał najaktualniejszą wiedzę na temat ludzi z całej
    planety!

    Przybiera już to formę zachowań KOMPULSYWNYCH, zaczyna to iść w
    PATOLOGIĘ.

    Facebook powinien zostać pociągnięty do sądu o niszczenie młodym
    ludziom psychiki, a na pewno jakby jest w pozycji że to zwykła
    BEZPRAWNA BEZCZELNOŚĆ żeby ŻĄDAĆ DOWODÓW TOŻSAMOŚCI!!!

    > I jakie było moje zdziwienie ostatnio że już nie muszę wypełniać
    > danych mimo że aplikowałem do różnych firm na różnych serwerach.
    > Chrome/Google wie o mnie wszystko :(
    > Chyba na facebooka się wkońcu wpiszę.

    Lepiej już do VKONTAKTE, vk.com - oni nie żądają dowodów tożsamości!
    PUTIN na konferencji prasowej ostrzegał, że Facebook i Google to
    narzędzia CIA i NSA i zalecał żeby zamiast nich korzystać z
    rosyjskich odpowiedników: vk.com i yandex.ru ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/