    From: Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
    Date: Fri, 17 Feb 2017 11:39:32 +0100 (CET)

    Kris <k...@g...com> Wrote in message:

    > Ale zmuszają Ciebie do czegoś?
    > Siłą tam konto założyłeś?
    > Zabraniają tobie zamknąć to konto?
    > Jakiś przymus jest korzystanie z Facebooka?

    Wiesz, wiele lat korzystam, dotąd było dobrze, mam multum
    znajomych, WYCIĄGNĘLI mnie podstępnie ale jak widać po to żeby
    teraz WYCIĄGNĄĆ pełnię danych osobowych!

    Wiadomo że to PERFIDNA gra, człowiek INWESTUJE swój czas, uwagę,
    znajomych - na warunkach jakie były dotąd!

    A przecież REGUŁ NIE ZMIENIA się PODCZAS GRY!!!!!!

    Piszesz kpiąco: "pozywaj", jakaż to AROGANCJA, przecież wiadomo
    jakie możliwości ma pojedynczy obywatel w starciu z
    KORPORACJĄ!

    Jakbyś uczciwie chciał poradzić to byś już wyjaśnił jak takie
    sprawy załatwia się właściwie: trzeba zwrócić uwagę
    wyspecjalizowanych instytucji (czego pierwszy krok właśnie
    czynię).

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/