    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: INWIGILACYJNE bagno [ Facebook żąda dok tożsa mości ]
    Date: Fri, 17 Feb 2017 12:32:30 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 17 Feb 2017 11:41:28 +0100 (CET)
    doszła do mnie wiadomość <o86jta$p8k$1@dont-email.me>
    od Yerine Ictimai <i...@y...ru> :

    >Wiesz, wiele lat korzystam, dotąd było dobrze, mam multum
    > znajomych, WCIĄGNĘLI mnie PODSTĘPNIE ale jak widać po to żeby
    > teraz WYCIĄGNĄĆ pełnię danych osobowych!

    Masz kilka wyjść, zdobądź zdjęcie jakiegoś osmarkanego żula:
    https://www.google.pl/search?q=metka+od+chi%C5%84ski
    ch+gaci&biw=1920&bih=958&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v
    ed=0ahUKEwiQ2enDgpfSAhViQpoKHZFLCu8Q_AUIBigB#tbm=isc
    h&q=%C5%BCul
    przypnij je do metki od Chińskich gaci, po czym zeskanuj i wyślij.
    Lub(przykładowo):
    https://www.google.pl/search?q=cedula+mexico&source=
    lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5PAKVb2ZG8uCsQSA-YKwCQ&ved=0CA
    cQ_AUoAQ&biw=1366&bih=631&gws_rd=cr

    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546