  • Data: 2018-05-13 06:47:53
    Temat: Re: Identyfikacja mikrorurki
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2018 o 01:40, 4...@g...com pisze:
    > Teoretycznie to bym pchly wpuszczal i patrzyl jak wylaza. Na wylocie umieszczasz
    ladna samiczke a na wlocie chlopakow. Jak znam zycie to tez nie bedzie pasowalo.

    Z pchłami dobry pomysł, ale można zostać posądzonym o coś związanego ze
    zwierzętami futerkowymi, które są ostatnio zabronione.
    Nie jestem pewien, czy pchła się też zalicza do futerkowych, ale
    możliwe, że tak, bo pchły w futerkach siedzą.
    Trzeba by poczytać dyrektywy unijne.
    Jacek