  • Data: 2018-05-13 21:29:59
    Temat: Re: Identyfikacja mikrorurki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PeJot pisze:

    > W jednej z pierwszych wersji VW garbusa źródłem ciśnienia
    > do spryskiwaczy szyby było koło zapasowe. Chyba nie zostało
    > opatentowane.

    Gdyby było, to by patent do dzisiaj wygasł. Ponadto patenty dotyczą
    konkretnych szczegółowo opisanych zastosowań wynalazku. Spryskiwanie
    szyb w samochodzie ma się nijak do metody identyfikacji połączeń w
    kanalizacji telekomunikacyjnej, zwłaszcza z mikrorurek, znamiennej
    tym, że do sprawdzenia drożności używa się sprężonego powietrza,
    zwłaszcza z opony samochodowej.

    Jarek

    --
    "Ne lejem, ne lejem. Ne lejem, ne lejem. Zabrali nam pisuar.
    Zabrali nam wszystkie rurki, zakręcili wszystkie kurki. Zabrali nam pisuar."