eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaIndukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu › Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
  • Data: 2020-02-04 17:32:26
    Temat: Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale glupio wyglada w akcie oskarzenia "ukradl prad
    > o wartosci 0.00 zl " :-)

    Głupio nie głupio, kiedyś już o tym pisałem. Zdarzyło mi się przez
    pomyłkę zrobić za duży przelew za podatek od nieruchomości. Urząd
    przysłał mi pisemko z informacją, że taka to a taka kwota została
    zaksięgowana na poczet przyszłych należności podatkowych. Pod spodem
    jeszcze, że w związku z tym mam zaległość w wysokości 0,00 zł, a od
    tej zaległości naliczane są odsetki w wysokości 0,00 zł dziennie.
    I że powinienem to uregulować w terminie 14 dni, w przeciwnym razie
    podjęte będą działania przymusowego ściągnięcia.

    Niby śmieszne i być może głupie, jednak urzędnicy potrafią być jeszcze
    głupsi. Pół roku później przylazł do mnie komornik (a własciwie to była
    komornica), z tytułem wykonawczym na wymienioną wyżej kwotę powiększoną
    o koszty egzekucji.

    --
    Jarek