  • Data: 2019-08-14 17:00:32
    Temat: Re: Inkubator -- temperatura i wilgotność, różne pomysły
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> wrote:

    > Podejrzewam że przy odpowiednim dostępie do wody i ustabilizowanej
    > temperaturze powinno się udać uzyskać równowagę oczekiwanych parametrów
    > tak jak w naturze . Przecież wąż nie stosuje żadnych nagrzewnic czy
    > nawilżaczy tylko wilgotność jest wypadkową normalnych warunków
    > klimatycznych (temperatura, wilgotność) plus ewentualne zamknięcie tych
    > jaj w jakiejś norze w ziemi etc (nie znam się na tym)

    Tak, to prawda. Ja powtarzam to, co wyczytałem w sieci na temat tych węży.
    Podobno wilgotność musi być 90-95%. Czy faktycznie musi... to jest jeszcze
    do sprawdzenia / ustalenia. Grunt że urządzenie będzie ją monitorowało.
    Jak naprawdę będzie trzeba, to się najwyżej dorobi wyjście na nawilżacz
    ultradźwiękowy (tak czy inaczej będzie wyprowadzona magistrala I2C do
    obsługi panelu -- wyświetlacz i przyciski na przewodzie -- więc będzie
    można go rozszerzać w sumie dowolnie), ale póki co nie przewiduję takiej
    konieczności.