  • Data: 2019-11-10 11:59:10
    Temat: Re: Instalacja Andka
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/11/2019 7:57 am, Trybun wrote:

    > Ale konkretnie o co chodzi? Procek jest, pamięć jedna i druga jest, więc
    > teoretycznie co stoi na przeszkodzie instalacji? Ta optymalizacja pod
    > sprzęt jest aż tak ważna?

    Na przeszkodzie stoi brak umiejetnosci i/lub czasu. Nawet gdybys wiedzial
    jak to zrobic, przepisanie programu przez jedna osobe, zeby akurat
    zadzialalo na twoim tablecie, zajelo by wiecej czasu, niz zarobienie za
    najnizsza krajowa, po godzinach, na nowy tablet.
    Ja nie wiem jak to zrobic ale samo tylko szukanie odpowiednio
    zmodyfikowanego oprogramowania i posprawdzanie wszystkiego, zeby sprzetu
    nie uwalic, zajelo mi kupe czasu.
    Tak sie tylko sklada ze ja akurat to lubie. :)