  • 31. Data: 2003-06-10 10:12:21
    Temat: Re: Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl>

    On Tue, 10 Jun 2003 06:16:28 +0000 (UTC), Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    <u...@p...org.pl> wrote:
    > 2gb dziennie? logi z tcpdumpa? :> a co w nich będzie?
    > sam ruch www na 2mbitowym łączu u mnie to ponad 2gb dziennie. Do tego
    > dochodzą p2p, poczta, ...

    Mowisz o ilosci przeslanych danych. Tego raczej sie nie loguje. NAglowki
    pamietow, lub nawiazania polaczen. Wtedy masz o rzad dwa mniej.

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    Next time you wave at me, use more than one finger, please.

  • 32. Data: 2003-06-10 10:12:29
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Mnie tez sie nie chce wierzyc, a jednak:

    Piszesz tyle o douczaniu administratorow, a sam nie potrafisz napisac
    sklepu z dobra weryfikacja i pewnym / solidnym potwierdzaniem
    zamowien. Slesz wszystko co Ci formularz przekaze ? Wspolczuje :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 33. Data: 2003-06-10 10:12:38
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    Użytkownik "fell" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A moze kolega przedstawilby im jakies dowody ??
    >
    > Tak na gebe maja odciac goscia bo jakis ADMINISTRATOR nie wiadomo z jakimi
    > kompetencjami,
    > umiejetnosciami oraz wiedza co sobie tam napisal.

    Dowody maja - a przynajmniej powinni miec - we wlasnych serwerach. Skoro
    podaje im host i termin zdarzenia, a oni maja w logach polaczenie w to
    miejsce
    o tej samej godzinie z tego samego hosta, to pewnie cos tam sie dzialo???

    Nie pytali o szczegoly zdarzenia, wiec chyba ich nie interesuje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 34. Data: 2003-06-10 11:42:50
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Piszesz tyle o douczaniu administratorow, a sam nie potrafisz napisac
    > sklepu z dobra weryfikacja i pewnym / solidnym potwierdzaniem
    > zamowien. Slesz wszystko co Ci formularz przekaze ? Wspolczuje :)

    Sluchaj, mam prosbe - powiedz mi, ile Cie kosztowal kurs wrozek i
    jasnowidzow??
    Tez bym sie zapisal, czasem sie to moze przydac.. Chyba ze tylko szklana
    kule masz - moze odsprzedasz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 35. Data: 2003-06-11 07:39:09
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "Waldemar Godel" <n...@o...info> naskrobal(a) w

    > Sluchaj, mam prosbe - powiedz mi, ile Cie kosztowal kurs wrozek i
    > jasnowidzow??

    Wystarczyloby jakby gosc przed zlozeniem zamowienia musial sie jakos
    zarejestrowac... potwierdzic via email/telefon chec zakupu czy cos w
    tym stylu... zartownis - klikacz zniechecilby sie... pewnie to
    zamowienie od tak dla zabawy zlozyl.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 36. Data: 2003-06-12 06:16:30
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 6 Radosław Popławski wrote:

    > Heh, jeden z klientów takiej sieci wysyłał masowo (w tym mi) w świat
    > pełno wirusów. Albo ze złosliwości, albo celowo z moim From.

    IMO Za to podszywane From: to już można by z nim/nimi nieźle zatańczyć.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,

  • 37. Data: 2003-06-12 06:16:42
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 6 Adam wrote:

    > Może pisałeś do nich, ale odbierali maile Outlookiem? :)

    Jak zapewne zauważyłeś wrotka ma sens jedynie w odpowiedzi, a nie ma
    racji bytu przy pierwszym zapytaniu. Ci akurat nie odbierali wcale, albo
    nie wiedzieli w ogóle o co mi chodzi (może udawali ;)

  • 38. Data: 2003-06-12 11:16:47
    Od: "MirosławGłaz" <g...@m...com.pl>

    Ma trochę racji.

    > Sluchaj, mam prosbe - powiedz mi, ile Cie kosztowal kurs wrozek i
    > jasnowidzow??
    > Tez bym sie zapisal, czasem sie to moze przydac.. Chyba ze tylko szklana
    > kule masz - moze odsprzedasz?

    IMHO To się nazywa intuicja. niektórzy to mają, inni sie dorabiają. Poparta
    doświadczeniem potrafi zdziałać cuda (jw).
    Czasami ludzie nazywają to szklaną kulą. Niektórzy to sprzedają, ale drogo
    wychodzi (analitycy systemów informatycznych i analitycy rynkowi są dość
    drodzy w użyciu :-)

    Polecam też wynalazek o nazwie "zdrowy rozsądek". Użycie go pozwoli
    rozwiązac cały problem. Zdrowy rozsądek może podpowiedzieć wszystko co było
    już tutaj powiedziane:

    admin DAMI nieskory do ujawnienia danych (IMHO tez bym tak zrobił z
    przypadkowym telefonem) + udokumentowane dowody włamania, w tym logi
    połaczeń z serwerem zamówień + zgłoszenie przestępstwa do prokuratory = dane
    z DAMI + pogonienie adminów DAMI + pogonienie kota dowcipnisiowi

    Mirek Głaz
    g...@m...pl

  • 39. Data: 2003-06-12 12:55:29
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Waldemar Godel na pl.internet.polip:
    > Ale ja nie o tym - po zgloszeniu adminowi sieci, dostalem odpowiedz, ze nic
    > nie moga zrobic, bo nie wiedza, czy na pewno to ktos zrobil itp...
    > pelne szczeniactwo albo krycie kumpla... tak czy owak nie swiadczy to
    > dobrze o nich.. gratuluje doboru kadry

    Przepraszam: podanie Tobie danych? to albo ustawa o ochronie danych
    osobowych, albo prawo telekominukacyjne (w zależności od tego co wolą)
    się kłania.

  • 40. Data: 2003-06-12 14:37:10
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Waldemar Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    [ciach, bo wszyscy już i tak przeczytali o co chodzi]

    Muszę powiedzieć, że dziś miałem też do rozwiązania pewną kwestię wymagającą
    zajrzenia do logów przez administratorów w DAMI i potwierdzenia moich
    obserwacji. Maila z prośbą wysłałem dziś o 11:18 i przed godziną otrzymałem
    odpowiedź. Więc, chyba jednak nie jest tak źle.

    Z#