    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Iphone gdzie jest produkowany?
    Date: Sun, 19 Oct 2014 12:46:09 -0500

    On Sun, 19 Oct 2014 00:58:11 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >Pytanie jak w temacie?
    >Gdzieś czytałem że najpierw w USA później na dalekim wschodzie.
    >I wrócił z powrotem do USA.
    >Robocizna droższa ale nie kradną technologii.
    >Prawda to?

    na tak postawione pytanie nie ma dopowiedzi. Bo nei zostalo
    zdefiniowane pojecie "produkowany". Chiny to tylko linia montazowa.
    "Produckcja" to cos wiecej niz linia montazowa.

    Jezeli pojecie "produkcja" potraktowac calosciowo, to okaze ze ze
    iPhone jest produkowany w USA a montowany w Chinach

    Poza tym, slyszales keidys o czyms takim jak Google? Na temat powyzszy
    sa cale strony linkow do publikacji

    A.L.