  • Data: 2017-06-21 10:59:46
    Temat: Re: Jak jest z wielkością księżyca #2 ? ... a jednak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >No ale co mógł ten zoom przekłamać? Ustawienie na max ogniskową

    Ustawienie na max ogniskowa jest jedno, ale trzeba je zastosowac :-)

    Nie znam sprzetu, wiec trudno powiedziec czy to pewne.

    >i nieskończoność jest raczej jedno. Nie wydaje mi się, bym spotkał
    >się
    >z aparatem, który mógłby coś takiego zrobić.

    Ale mamy autofocus. On ustawia odleglosc jak chce :-)

    >Jakby ostrość była ustawiona bardzo blisko, to tak, ale przecież to
    >byłoby od razu widoczne.

    No i te zdjecia sa jakies takie niewyrazne, ale moze to wina
    atmosfery.

    W kazdym badz razie to ustawia komputer, temu nie mozna wierzyc :-)

    J.