  • Data: 2017-06-27 12:09:48
    Temat: Re: Jak jest z wielkością księżyca #2 ? ... a jednak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-06-26 o 12:32, J.F. pisze:

    >To do fotki jaką przedstawiłem zrób sobie blura 20px i spróbuj
    >cokolwiek wywnioskować :-D

    Dlatego obiecalem sobie kiedys to sprawdzic ... ale tego nie robie, bo
    wiem, ze bedzie trudne :-)
    Kupic sobie jakis zabawkowy teleskop, czy zrobic statyw do suwmiarki
    :-)

    >Ja również :-D Sprawdziłem na zdjęciach - 9-go.

    9-go bylo tez zdjecie z konstrukcja na morzu i tam widac tylko pol
    ksiezyca.
    Ale dolna polowa ... to moze chmura jakas.

    >Tak, wiem. Nie spodziewałem się, że kilka dni robi różnicę w tym
    >sensie. Ale robi...

    na fotke powinno byc mierzalne, ale tych pare % na oko to IMO trudno
    bedzie zauwazyc.

    J.