eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak lepiej pokonać próg na jezdni? › Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
    Date: Tue, 25 Nov 2014 01:55:57 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <m50k2u$d36$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <m506vr$ft3$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1416876958 13414 83.15.205.22 (25 Nov 2014 00:55:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Nov 2014 00:55:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <m506vr$ft3$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550423
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-11-24 22:12, Axel pisze:
    > Na kanwie ostatnich flejmów o rondach mam następny temat - naszło mnie
    > dzisiaj przy powrocie z pracy: mam na mojej ulicy kilka progów
    > zwalniających typu "wyspa", czyli nieprzeszkadzających autobusom. Mogę
    > te progi pokonywać jadąc jedną np. lewymi kołami po płaskim, obok progu,
    > ale wtedy prawe koła muszą pokonać pełną wysokość wyspy, albo
    > symetrycznie i wtedy oba koła jednej osi wjeżdżają na próg, ale tylko do
    > połowy wysokości. Który sposób mniej według was niszczy zawieszenie?
    > Jakby ktoś nie wiedział, o jakich progach piszę:
    > http://www.mmlodz.pl/photo/1346968/Progi+wyspowe+na+
    jednej+z+sto%C5%82ecznych+ulic
    >
    >
    > Owocnej dyskusji życzę :-)
    >

    Jeśli masz drążki reakcyjne - to wjeżdżaj symetrycznie. Wtedy drążki nie
    pracują, bo oba koła jednej osi "skaczą" jednakowo.
    Drążek reakcyjny w czasie jazdy po łuku pracuje dość powoli (łagodnie),
    eliminując przechył nadwozia. Jednak praca szybka (najechanie jednego
    koła na garb lub wpadnięcie do dziury) powoduje bardzo ostrą reakcję,
    zwłaszcza na tulejach metalowo-gumowych.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: