-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
Date: Tue, 25 Nov 2014 01:55:57 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 27
Message-ID: <m50k2u$d36$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m506vr$ft3$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1416876958 13414 83.15.205.22 (25 Nov 2014 00:55:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Nov 2014 00:55:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <m506vr$ft3$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550423
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-11-24 22:12, Axel pisze:
> Na kanwie ostatnich flejmów o rondach mam następny temat - naszło mnie
> dzisiaj przy powrocie z pracy: mam na mojej ulicy kilka progów
> zwalniających typu "wyspa", czyli nieprzeszkadzających autobusom. Mogę
> te progi pokonywać jadąc jedną np. lewymi kołami po płaskim, obok progu,
> ale wtedy prawe koła muszą pokonać pełną wysokość wyspy, albo
> symetrycznie i wtedy oba koła jednej osi wjeżdżają na próg, ale tylko do
> połowy wysokości. Który sposób mniej według was niszczy zawieszenie?
> Jakby ktoś nie wiedział, o jakich progach piszę:
> http://www.mmlodz.pl/photo/1346968/Progi+wyspowe+na+
jednej+z+sto%C5%82ecznych+ulic
>
>
> Owocnej dyskusji życzę :-)
>
Jeśli masz drążki reakcyjne - to wjeżdżaj symetrycznie. Wtedy drążki nie
pracują, bo oba koła jednej osi "skaczą" jednakowo.
Drążek reakcyjny w czasie jazdy po łuku pracuje dość powoli (łagodnie),
eliminując przechył nadwozia. Jednak praca szybka (najechanie jednego
koła na garb lub wpadnięcie do dziury) powoduje bardzo ostrą reakcję,
zwłaszcza na tulejach metalowo-gumowych.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.14 02:07 PiteR
- 25.11.14 09:02 spider
- 25.11.14 09:09 Czesław Wiśniak
- 25.11.14 11:01 Jankol
- 25.11.14 13:19 szerszen
- 25.11.14 15:10 elmer radi radisson
- 25.11.14 21:15 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 26.11.14 13:33 Axel
- 26.11.14 13:38 Axel
- 26.11.14 16:23 szerszen
- 26.11.14 18:20 spider
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-05-01 Poznań => Java Developer <=
- 2024-05-01 Wrocław => AI Specialist <=
- 2024-05-01 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-01 Kraków => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-01 Gdańsk => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka
- 2024-04-30 Oclenie alkalicznych akumulatorów
- 2024-04-30 Zniknął dźwięk na tylnym panelu