  • Data: 2017-10-11 15:43:36
    Temat: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 11 Oct 2017 13:25:21 +0200, Marek

    > Nie uwzgledniles zmiennej opłaty przesylowej, koszt 35gr za kWh nie
    > jest kosztem calkowitym bawet w 2T. Nie uwzględniles też oplaty za
    > moc przyłączoną.

    Oho, jasnowidz. Oczywiście że uwzględniłem, jest to koszt całkowity --
    takie kwoty wychodzą z podliczenia FAKTURY, nawet uwzględniając bezsensowne
    w tym wypadku doliczenie wszelkich opłat abonamentowych. Czyżbyś był
    kolejnym co uważa innych za idiotów nie potrafiących zsumować paru liczb na
    fakturze za prąd? Pokaż swoją fakture ile Ci tam wychodzi prąd w 2T, bo
    chcę uwierzyć że śnię.

    Dla pewności jeszcze sprawdziłem swoją ostatnią FVAT -- jak pisałem wyszło
    0,335 zł brutto/kWh z abonentami, opłatami stałymi, etc. a jak to odjąć (bo
    niby czemu mam całość tylko do taniej taryfy wpisywać?) wyszło 0,28 zł
    brutto/kWh w 2T. I ja nie ogrzewam domu prądem, pracuję w domu, więc mam
    mniej korzystne warunki.

    Pytam zatem ponownie, nawet zakładając 0,50zł/kWh, jakim cudem wyszedł ci
    taki sam koszt za paliwo, skoro przy zakupie benzyny płaci się ~4x więcej?

    Oraz po co doliczać opłatę za moc przyłączeniową, skoro prąd, czy się auto
    ładuje prądem czy nie łąduje, się posiada? To tak jak niektórzy ignoranci
    do kosztu ogrzewania domu prądem też doliczają koszty przyłączenia czy
    wliczają abonamenty do kWh za ogrzewanie, pomimo że prąd tak czy siak
    trzeba zainstalować i opłacić abonamenty.

    > Co do zużycia kWh Tesli to poproszę odczyty z licznika użytkowników a
    > nie tego co deklaruje producent. Pisanie, że Tesla zużywa 20kWh na
    > 100km to chyba turlanirem się po autostradzie z górki. Przy jeździe
    > po miescie i startu z każdych świateł to sa nierealne wartości.

    To są odczyty liczników użytkowników, a nie producenta. 21kWh to normalna,
    wcale nieoszczędna jazda. Oszczędna, jak już napisałem, to 16kWh. A gdzie
    do tego jeszcze Leaf z dużo gorszymi osiągami do setki, mniejszą prędkością
    maksymalną, mniejszy, lżejszy? Zrobisz w końcu rzetelne wyliczenia (więcej
    jak połowę już za Ciebie zrobiłem) dla Leafa czy dalej będziesz kluczyć?

    --
    Pozdor
    Myjk