  • Data: 2019-10-16 13:29:18
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9a988a39-f05e-47e0-8fa7-612c9e4f24d5@go
    oglegroups.com...
    >Oczywiscie wieszają od razu ale tylko takich baranow jak użytkownik i
    >Ty. Napisal ze ubezpieczenie płacone.

    Teraz tak, a jak ktos przestanie ...

    >Do tego nie trzeba dokumentów różnych trzymać do końca życia i
    >jeszcze tydzień.

    Trzeba. Ewentualnie warto.
    Czekam kiedys w urzedzie i slysze "przyszla do mnie decyzja o zaplacie
    podatku od auta. Podatku juz nie ma, ale urzad sie czepil roku sprzed
    5 lat - ostatniego, ktory jeszcze mogl sciagac.
    A ja to auto sprzedalem 20 lat temu".

    Podatku juz nie ma ponad 5 lat, ale nigdy nie wiesz, co sie jeszcze
    urzedom przypomni :-)

    Teraz moze byc sprawa wyrejestrowania, oplaty ekologicznej (jeszcze
    jest ?), braku OC, mandatu ... i co z tego, ze sprzedales 10 lat temu,
    jesli papieru nie masz, a urzad twierdzi, ze wlasciciel to Ty.

    >W opisanej sytuacji można nic nie robić i czekać na rozwój wypadków
    >albo jak ktoś nie ma co robić iść do stosownego urzędu i złożyć
    >oświadczenie.

    Oswiadczenie mozna zlozyc, ale ciekawe czy urzad wpadnie na pomysl
    zeby przez CEPIK/ubezpieczyciela/policje ustalic aktualnego
    posiadacza.
    Bo moze po prostu odpisze ze bez danych nabywcy powiadomienie jest
    niewazne :-)

    J.