  • Data: 2019-10-16 15:01:15
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, October 16, 2019 at 11:26:49 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Oczywiscie wieszają od razu ale tylko takich baranow jak użytkownik i Ty. Napisal
    ze ubezpieczenie płacone. Do tego nie trzeba dokumentów różnych trzymać do końca
    życia i jeszcze tydzień.

    Jak tam chcesz, ale jak sprzedal 10 lat temu (powiedznmy kilkunastoletni samochod) to
    ma on juz ze 20 lat, wartosc pi razy oko zero... obecny uzytkownik (bo nie
    udowodnisz, ze wlasciciel) moze przestac placic OC (bo np. kupi nowszy, a tego wywali
    do lasu zeby za zlomowanie nie placic) i ty masz problem, bo to dalej twoj samochod
    ;) i pewnie tak w CEPIku jest zapisane.
    Stawiam, ze jak UFG wystawia kare (przewyzszajaca wartosc pojazdu), to tlumaczenie,
    "sprzedalem nascie lat temu.. e.. nie pamietam komu, ale to juz nie moje" latwo nie
    przechodzi ;)