eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe › Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
  • Data: 2019-06-14 02:46:48
    Temat: Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "TM" 5d028d1f$0$528$6...@n...neostrada.pl

    > Po analizie forów angielskich znalazłem rozwiązanie problemu. Dało się to zrobić
    AKRONISEM. Problem w tym, że początkowo
    > popełniałem błąd. Windows 10 widział obydwa dyski jako systemowe i głupiał,
    wskazując na błąd.

    IMO nie pisałeś do tej pory o tym wskazaniu na jakiś błąd.

    > Dlatego po sklonowaniu ACRONISEM, należy nie wychodzić z niego, wyłączyć twardo
    komputer (przytrzymać wyłącznik przez kilka
    > sekund). Po wyłączeniu odłączyć SSD SATA i odpalić komputer z dyskiem NVMe. System
    wystartuje na NVMe.

    Jesteś pewien, że to rozwiązanie jest zgodne z zamiarem twórców Acronisa?
    W wolnej chwili chyba muszę spróbować tego Acronisa. ;)
    Kopiowałeś bajt do bajta czy inaczej?

    SATA na SSD NVMe za pomocą ACRONISA. Może trzeba
    uruchomić jako dysk systemowy zarówno z M2 jak i
    uniknąć instalowania aplikacji na dysku.

    - IMO takie wyłączenie nie jest bezpieczne.
    - Dlaczego takie nagłe wyłączenie miałoby uchronić W10 przed ,,głupieniem''?
    - Dlaczego W10 nie zgłupieje, zanim nagle zostanie wyłączony?
    (dlatego, że Acronis zabierze ten dysk dla siebie na czas pracy)
    - Co z dyskiem SATA po takim czymś?
    - Po takim kopiowaniu oba dyski mają te same podpisy?
    - Po takim kopiowaniu obie partycje systemowe mają te same podpisy?

    --