eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe › Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
  • Data: 2019-06-14 16:02:36
    Temat: Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
    Od: TM <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "TM" 5d028d1f$0$528$6...@n...neostrada.pl
    >

    > IMO nie pisałeś do tej pory o tym wskazaniu na jakiś błąd.

    "Wyskoczył" BSOD

    > Jesteś pewien, że to rozwiązanie jest zgodne z zamiarem twórców Acronisa?
    > W wolnej chwili chyba muszę spróbować tego Acronisa. ;)
    > Kopiowałeś bajt do bajta czy inaczej?

    Nie użyłem tej opcji, użyłem klonowania dysków, Acronis był uruchomiony
    z bootowalnego pendriva

    Próbowałem innych programów, ale tylko Acronis zadziałał (w końcu).

    > - IMO takie wyłączenie nie jest bezpieczne.
    > - Dlaczego takie nagłe wyłączenie miałoby uchronić W10 przed
    > ,,głupieniem''?

    Kiedy próbowałem normalnie wyłączać zawsze kończyło się błędem.

    > - Co z dyskiem SATA po takim czymś?
    Po poprawnym starcie NVMe podpiąłem dysk z powrotem i ustawiłem
    odpowiednią kolejność bootowania w BIOS-ie. Stary dysk SATA obecnie
    "robi" jako dysk D

    > - Po takim kopiowaniu oba dyski mają te same podpisy?
    > - Po takim kopiowaniu obie partycje systemowe mają te same podpisy?

    Nie sprawdzałem tego, ważne że nowy dysk pędzi jak FORMUŁA 1.

    PS. Jestem totalnym amatorem - dziadkiem po 70-tce, więc wybaczcie brak
    odpowiedzi na niektóre pytania :-)