  • Data: 2018-05-09 06:59:42
    Temat: Re: Jak sprawdzzi zawartość komputera?
    Od: "Artur" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    news:5af24d26$0$679$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie zwracaj uwagi na Animkę, "ten typ tak ma" ;)
    > Pliki XML to stara odmiana HTML-o-podobna, powinna go otwierać każda
    > (chyba) przeglądarka WWW

    Tak podejrzewałem, skoro sam próbował otworzyć IE.
    To moje lenistwo, że wczoraj nie poszukałem tej informacji
    w Internecie, a także, że nie zrobilem tego, co już mi świtało.
    Mianowicie zrobiłen skrót na pulpicie używanej przeze mnie
    przeglądarki FireFox i do niej przeciągnąłem plik xml. Bingo.
    Pokazała się zawartość mojego komputera w postaci trochę
    czytelniejszej, niż w pliku txt. Pewnie naiwnie spodziewałem
    się czegoś zbliżonego do postaci online, czyli graficznej.
    Tak czy owak dzięki za pomoc.
    Programu Everest ( wersji darmowej do użytku domowego),
    a także programu o nazwie SIW, używałem "przed wiekami"
    i nawet nie wiem wiem jak by się zachowały na nowszym
    systemie, a podejrzewam, że taki tam jest.

    Artur