    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak wydoić barana?
    Date: Fri, 24 Aug 2018 00:30:59 +0200

    HF5BS pisze:

    > Ja nie twierdzę, że to powinno być za friko. Nie, wiedza kosztuje
    > i jestem tego świadom. Ale, jeśli lekarz bierze 500, a drugi 50,
    > to do którego pójdą pacjenci?

    Pójdą do tego za pięć stówek. Ludzie tak są skonstruowani, że gdy
    idzie o zdrowie, są przekonani, że jeśli wydadzą więcej, to większa
    jest szansa, że im się poprawi.

    > I w rezultacie, więcej zarobi ten tańszy. Tańszy, nie (zawsze)
    > znaczy gorszy.

    Z torbami pójdzie. A jeszcze się nasłucha, że konował. Czas Judymów
    się skończył, bo nie ma już ludzi całkiem bez pieniędzy. Gdyby chciał
    50 tysięcy, to by nie wszystkich było stać. Ale pieć stów wyszarpnie
    każdy, choćby miał sobie od ust odjąć. A takie pięć dych, co to w ogóle
    jest?! Za tyle wyzdrowieć się nie da!

    Jarek

    --
    A tu się rewanżuję na parapecie.