  • Data: 2020-03-05 12:22:34
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7ffc03dd-1f65-4d77-87cf-ec47f3d077d4@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 5 marca 2020 14:08:35 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Chińczycy są zawsze najmocniejsi :-)

    Ale zobacz np to
    https://en.wikipedia.org/wiki/BGI_Group

    Mozliwosc sekwencjonowania DNA 100tys ludzi rocznie.
    6 tys zatrudnionych.

    Czy np takie cos
    https://www.scmp.com/news/china/science/article/3002
    346/chinas-first-cloned-police-dog-reports-duty

    I nie wiadomo co tu bardziej podziwiac - Chinczykow, ze potrafia
    klonowac (Amerykanie potrafili wczesniej, Koreanczycy tez), policje,
    co chce wydac 50k$ za psa,
    czy biznesmana, ktory ten deal z władzą załatwił :-)

    J.