  • Data: 2020-03-05 12:38:46
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ec0a4bda-7659-45fc-95ed-a8270809fbdd@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 5 marca 2020 14:00:02 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Ale co z tego wynika?

    Ze to ten chinski wirus jest grozny, a europejski ... na razie nie
    wiadomo.

    >Wiadomo, jak kogoś nie podejrzewasz, to go nie badasz :-)

    Trudno podejrzewac rodaka, ktory sie od paru miesiecy nie ruszal z
    rodzinnego miasta.
    Korone to ma pani hrabina, a ciebie chamie to franca dopadla :-)

    >Normalnie to bym Ci powiedział żebyś zadzwonił do biura posła ze
    >swojego okręgu, tam poprosił żeby przygotowali interpelację, którą
    >ten poseł by wysłał do ministerstwa, wtedy byś otrzymał informację.

    Bardzo dobry pomysl ... i czas - wybory ida :-)

    Tylko przydalaby sie jakas podkladka, ze nie pytam sie o gruszki na
    wierzbie.

    >PRL nie zdążył się przyzwyczaić, ale po Czarnobylu OC się przydała.

    Hm, czyzbys sugerowal, ze PRL dzialal jak zegarek ?

    >W sensie że przez Berlin lepiej niż przez lotnisko?

    Ze lepiej niz przez Okecie.
    Ale moze masz racje - ze na Okeciu stan twojego zdrowia nikogo
    interesowal nie bedzie :-)
    Choc teraz taka nagonka ...

    Juz przyleciales ? Z MUC tez przyleciales ? I jak z kontrolami bylo ?

    J.