    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Thu, 5 Mar 2020 04:59:26 -0800 (PST)
    Subject: Re: Jak wyhamować globus?
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 marca 2020 20:38:49 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ze to ten chinski wirus jest grozny, a europejski ... na razie nie
    > wiadomo.

    Narazie nie wiadomo czy w ogóle jest jakiś europejski. Jak się przeziębię i mam
    katar, to podobno mam w gębie 200 różnych gatunków wirusów. A następnego roku mam
    inne. Jest tego dużo, a ta epidemia teraz to mogą być dwie albo więcej, jednocześnie.
    Coraz więcej jest przypadków kiedy wyleczony pacjent, przebadany z negatywnym
    wynikiem, znowu łapie to samo i trzeba go znowu leczyć. Więc ktoś zadał pytanie: a
    może to nie jest dokładnie to samo? Odpowiedzi jeszcze nie ma.

    > Trudno podejrzewac rodaka, ktory sie od paru miesiecy nie ruszal z
    > rodzinnego miasta.
    > Korone to ma pani hrabina, a ciebie chamie to franca dopadla :-)

    A w tym rodzinnym mieście zatenczas z kim się widywał? Ty myślisz kategoriami ze
    średniowiecza. Już w czasach rewolucj francuskiej nie dało się uszczelnić miasta, bo
    balonami ludzie śmigali.

    > Bardzo dobry pomysl ... i czas - wybory ida :-)

    No to dajesz. Nigdy nie jest za późno żeby oduczyć się naiwności.

    > Tylko przydalaby sie jakas podkladka, ze nie pytam sie o gruszki na
    > wierzbie.

    W Polsce chcesz podkładkę? Wszystko fake news. Żadnej podkładki. Słyszałeś debatę?
    Najwięcej nas przestrzegają przed fake newsami ci którym sąd kazał odszczekiwać to co
    sami nakłamali.

    > Hm, czyzbys sugerowal, ze PRL dzialal jak zegarek ?

    Taki trochę przejechany ruskim czołgiem ten zegarek, ale akurat Obroną Cywilną
    zajmowali się ludzie którzy coś tam umieli. Spróbuj teraz znaleźć najbliższy schron.
    Tak żeby zadzwonić do kogoś i spytać np. czy w razie co to musisz przyjść ze
    śpiworem.

    > Ze lepiej niz przez Okecie.

    Nie latam przez Okęcie. Tym razem przez Monachium, ale częściej przez Frankfurt.

    Obsuwa do soboty.