    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jak wyhamować globus?
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <0...@g...com>
    <5e68e390$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5e691a13$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5e6a3ad8$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5e6a82e4$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    Date: Fri, 13 Mar 2020 21:35:10 +0100

    Dnia Thu, 12 Mar 2020 13:42:05 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > A może ich tam w ogóle nie ma, tylko ja Ciebie okłamuję.

    A byles w Chinach, widziales ? :-)

    Nie ty jeden tak piszesz,to powiedzmy ze w te kamery wierze.
    Ale zauwaz, ze do straszenia nie trzeba kamer - wystarczy mowic, ze
    sa. Albo zainstalowac atrapy.
    Albo nawet kamery sa, tylko nie ma ludzi do ogladania.

    Bo w kamery uwierzyc latwo, w dobry soft do rozpoznawania twarzy
    trudniej, taki co sobie radzi z maseczka - jeszcze trudniej.

    > No, ostatnio w HK się uodparniał.

    > Myśmy mieli dokładnie taki system 1981. Tylko przepraszania nie było.

    Jednym nie wolno wychodzic, a inni musza.

    > Niewolnictwo nic tu nie ma do rzeczy. Ośrodek wiary w rzeczy
    > niedorzeczne i nielogiczne jest zlokalizowany w pniu mózgu. Nie da
    > się tego zupełnie oduczyć.

    Nie o to chodzi - z taka halucynacja koreanscy niewolnicy byliby w
    cenie :-)

    > Każdy by tak rozwinął jak miałby takie wartości w narodzie. Sowieci
    > próbowali zbudować taką kulturę w sposób sztuczny- nie wyszło. Do
    > tego potrzeba wielu setek lat.

    I oni przez setki lat tak ciezko pracowali ?

    > A co kupimy u tego tam kumpla PADa z Gdańska? Bo on nic nie ma, a kasę i tak
    zgarnie.

    Moze nie ma, moze ma, a moze to drobne.

    > Może lepiej, może gorzej. Zależy jakim się budżetem dysponuje, organizacją systemu
    itd.

    Dzis sie jakis lekarz wypowiadal, ze tak wszystkich to nie ma sensu
    testowac, bo szansa trafienia znikoma, a zbyt wczesnie to i u
    zarazonego nie wykryjesz.

    Mnozysz problemy - no to najwyzej bedzie mial dlugi :-)
    A moze mu NFZ zaplaci za gotowosc.

    > No, szybko chwytasz.

    A tymczasem w rzadzie pelna panika.
    Zamkniete granice, kwarantanna dla wracajacych, zamkniete restauracje,
    pozamykane niektore sklepy.

    I sluchalem jednym uchem wiadomosci TVPiS o 19:30 - chyba nic o tym
    nie mowili, a konferencja prasowa rzadu juz trwala ...

    J.