    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jak wyhamować globus?
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <7...@g...com>
    <5e691a13$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5e6a3ad8$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5e6a82e4$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <1oz95ushujtb0.16rh4jzg4gcmy$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    Date: Sat, 14 Mar 2020 08:20:37 +0100

    Dnia Fri, 13 Mar 2020 15:12:30 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):
    > Nie zauważyłem żadnej paniki w rządzie. Wyszedł Mateusz Krzywousty i
    > powiedział co ma być zamknięte. Wiedzą że będą duże straty i są na
    > nie przygotowani.

    Jak sa przygotowani, to dobrze widac po szkolach - zamkneli w srode,
    a porady jak uczyc zdalnie to w przyszlym tygodniu rzad udzieli.
    A jakby sie okazalo, ze cos trzeba dokupic, to Mateusz zamknal sklepy
    :-)

    Na straty finansowe moze i sa przygotowani ... ale jakos Mateusz nie
    powiedzial, czy o galeria ma nie pobierac czynszu przez 2 tygodnie,
    czy najmujacy sklep wiernie placic.
    Ani nie powiedzial, z czego zaplacic pracownikom, ZUS, czy co z tymi
    pracownikami zrobic ... wyslac na urlop ?

    Ani ... kto mi odda za straty OFE :-P

    > Wyszło że wolą straty finansowe niż w ludziach na
    > emeryturach. Chwała mu za to.

    A to zalezy czy sie jest emerytem czy platnikiem ZUS :-)

    No ale emeryci beda potrzebni, bo kto latem pojedzie na wczasy, jak
    pracownicy beda odrabiac straty :-)

    > Premier Anglii powiedział że nie będą
    > nic zamykali bo straty finansowe były by za duże. I niech się
    > ludzie przyzwyczajają że ubędzie sporo starszych i starych ludzi.

    I nadwyzka w budzecie sie zrobi :-)

    > We Włoszech nie leczą ludzi po osiemdziesiątce.

    Nie zamykaja do wiezien, to slyszalem, ale zeby nie leczyli ?

    A lekarstwa na korone i tak nie ma.
    Cos we Wroclawiu probowali, ale jakos z miernym skutkiem - moze po
    prostu za pozno.

    J.