  • Data: 2019-04-13 11:59:55
    Temat: Re: Jaka drukarka?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Mam u klientów Epsony jeszcze białe, z pierwszych serii. Działające.
    >
    > Swojego Epsona 740 kupowałem za astronomiczną wtedy kwotę 1074,04
    > zł. netto ponad 20 lat temu. Dwa lata temu z żalem pozbyłem się jej,
    > nadal działała.
    >
    > Musiałeś mieć jednostkowy, acz przykry przypadek.
    > Epsony i Canony to były drukarki, gdzie w serwisach fabrycznych
    > ludzie nie mieli co robić. Podobnie, jak starsze HP - te do modelu
    > HP II P (HP 2 P) włącznie.

    Byc moze chociaz jak wpisałem kod błędu w internet to pojawiło się wiecej
    takich przypadków a i sklep od ktorego kupowałem bez zajakniecia
    odpowiedział co sie zepsuło i okreslił naprawe jako nieopłacalna.
    (Co nie znaczy ze sobie jej dzis nie rozbiorę i nie sprobuje naprawic
    :)))

    Dodam tylko ze ogólnie posiadany wczesniej brother był dla mnie
    wygodniejszym urzadzeniem poczawszy od szybkosci skanowania na
    oprogramowaniu konczac.

    Ale jestem juz po zakupie nowej to kilka uwag:
    HP ink tank 415
    - system napełniania tuszy bajeczny - nic nie rozlewasz, nie ma problemu
    z przelaniem czesci buteleczki, po prostu przechylasz butelke, nakładasz
    na taki dziubek i jak napełnisz to wyciagasz.
    - niestety za ciss trzeba zapłacic - drukarka z ciss kosztuje tyle co
    wczesniejsze drukarki brothera czy epsona które posiadany adf, duplex
    czy dolny podajnik papieru (ta tego nie ma)
    - brak przycisku skanowania na drukarce - trzeba obsługiwać z kompa -
    szybkosc bez rewelacji

    BTW jaki program mozecie polecic ktory bedzie mi w miare prosto skanował
    dokumenty do PDF, umozliwiał łączenie kilku stron w jeden plik etc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece