    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka drukarka?
    Date: Sat, 20 Apr 2019 21:57:05 +0200

    W dniu 2019-04-20 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Filip454 f...@g...com ...

    > Pewnie tez bym tak robił ale z drukarka dostałem z kazdego tuszu po
    > butelce i starczyły na te 2 lata. Nastepne kupiłbym cardridze bo
    > widziałem ze sa po kilkanascie złotych. Ale drukarka nie wytrzymała.
    >
    > I co ja mam jako konsument myslec skoro brother wytrzymał 6 lat a epson
    > tylko 2,5?

    Nie wiem, mnie tam się trzyma, nic nie zapycha itp.

    Wiesz, ja kupuję sprzęt maksymalnie do trzech razy sztuka, jeśli chodzi
    o awarie.

    Nie skreślam od razu całego producenta na podstawie jednego
    modelu/egzemplarza i w sumie całkiem nieźle na tym wyszedłem.

    Tylko wiesz, drukarka to nie jest urządzenie, które kupuje się tak
    często jak np. karty graficzne, dlatego trochę mnie dziwi, że wytrzymał
    Ci tylko te 2.5 roku.

    Mój Epson działa już jakieś 3 lata i nie zapowiada się, żeby miał tak
    nagle paść i wyrażam wszelką nadzieję, że nic się z nim nie stanie przez
    następne kilka lat bo to po prostu kawał dobrej drukary. Bydlak nie
    bydlak, ale chyba najszybsza drukarka atramentowa, z jaką miałem w ogóle
    do czynienia.

    Co do jakości kolorów: tutaj również nie mam nic do zarzucenia. Czasem
    widać takie pionowe paski w kolorowych wydrukach, ale to już raczej wina
    mojego zaniedbania. Drukarka nieczyszczona i niskiej jakości zamienniki
    pewnie są przyczyną.

    I tak drukuję głównie monochromatyczne dokumenty, także dla mnie to
    niewielki problem.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]