    Subject: Re: Jaka karta graficzna do starszego Sandy Bridge?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Sat, 18 Jan 2020 19:32:01 +0100

    I jeszcze jedna wtopa...
    Okazuje się, że obudowę mojego komputera projektował idiota. Tuż nad
    otworem slotu karty graficznej znajduje się kawałek zawiniętej blachy,
    chyba "dla ozdoby". Złączu DVI albo VGA by to nie przeszkadzało, ale ja
    tam mam HDMI i rządek display portów. Wtyczka HDMI przez to coś nie
    wchodzi do końca i nie łączy.

    Muszę rozebrać komputer na części pierwsze i spiłować to coś, czy może
    istnieje szansa, że kupię kable HDMI/DP o grubości samej wtyczki?