    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka nagrywarka DVD? program DVDInfoPro, Nero InfoTool
    Date: Sat, 9 Dec 2017 13:36:01 +0100

    W dniu 2017-12-08 o 14:00, jedrek pisze:

    > Te obecnie dostępne wersje to jakieś spuchnięte kobyły.

    Zgadzam się z jednym zastrzeżeniem. Otóż żadne z "małych" programów nie
    pozwala na authoring DVD. Nero Video tu wydaje się być najtańszą
    aplikacją do tego celu z gatunku amatorskich. Aczkolwiek nafaszerowaną
    błędami bo np. zdarza się, że mozolnie ustawione znaczniki rozdziałów
    nie zapisały się albo próba zweryfikowania błędów menu zawsze kończy się
    crashem aplikacji albo wyliczona ilość potrzebnego miejsca może być
    zawyżona nawet o 50% itd.

    Reszta aplikacji pakietu nawet nie wiem po co została utworzona.

    > Czy ten DVDInfo który testowałeś pokazuje coś więcej niż wskazny
    > Nero-wski InfoTool?

    DVD Info Pro pokazuje więcej pól zapisanych na płycie. Ale inna
    aplikacja Nero: Disc Speed też to czyni. Pomijam już przydatność tam
    zapisanych informacji, która wydaje mi się żadna.

    Jest natomiast jedna istotna rzecz: obie aplikacje Nero nie radzą sobie
    z płytami BR. Wskazują jedynie podtyp płyty (np. BR-DL) i nic więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek