  • 71. Data: 2013-08-12 22:24:16
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-12 22:21, J.F. pisze:

    > Mogle byc jak w Niemczech -

    Ale nie jest.

  • 72. Data: 2013-08-12 22:33:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 19:59:23 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Rynek francuski nie potwierdza Twoich przemyśleń,

    Masz jakies dane o sprzedazy nawigacji po francusku ?

    > a mandat za stosowanie takich udogodnień to 1500EUR :>

    Ale kolega dobrze kombinuje - jesli mandat za predkosc jest 300 euro,
    twoja stara nawigacja ostrzega przed radarami, a nowe w sklepach nie
    ... to kupujesz nowa lepsza ? :-)

    J.

  • 73. Data: 2013-08-12 22:42:31
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.08.2013 23:20, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-08-11 22:28, *ToMasz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Można, ale online są przeterminowane troszkę -
    > http://static.routes.tomtom.com/
    > jeśli użytkownik korzysta z map TT (są też dostępne mapy od dostawców
    > lokalnych).
    > Zanim zaczniesz sypać przykładami, że nie ma adresu w Pcimiu Dolnym
    > ulica Zapomniana 1234
    podane przez Ciebie mapy online, ( w 200tyś Bytomiu) są o niebo lepsze
    niż te w Mapamap ( o ile nie przekręciłem nazwy). Jedak mapy automapowe
    sa idealne.
    > to delikatnie przypomnę, że siłą programu do
    > nawigacji jest routing, a ten w AM jest poniżej mułu.
    Co ma routing do wiatraka, jeśli z mapy wynika że droga jest
    dwukierunkowa a w rzeczywistości jest jednokierunkowa? Z Krakowa do
    Gdańska nawet pół-mózg dojedzie bez nawigacji.
    ToMasz

  • 74. Data: 2013-08-12 22:54:24
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-12 20:07:15 niejaki Krzysztof 45 napisał:

    > Oglądasz cos poza TRWAM? :)
    > Media to też net z głównymi portalami włącznie.

    a co ma piernik?
    pytałeś o cb - więc odpowiedzialem
    trwam jakoś do danii nie dolatuje - ale i tak sadze że nie jestem targetem
    :)

    ps - dla ułatwienia pracy twoim szarym komórkom podpowiedź - dzieci (takie
    małe ludzie) na pokładzie

    ;)
    --

    P0zdrawiam
    p0li

  • 75. Data: 2013-08-12 22:57:22
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-12 21:28:49 niejaki Krzysztof 45 napisał:
    > Jak bym jeździł cały rok w wokół komina, tez bym zdemontował.

    no patrz - ja jeżdżę w normalnym kraju i tam cb jest zbędne

    > Ale ze względu na robione trasy i ilość oszołomów którzy rozwalają się i
    > blokuj na długo drogi, CB jest niezbędne.

    bywam w .pl 3-4 razy w roku
    właśnie wróciłem
    przez 2 tygodnie zrobiłem 4800km
    bez cb

    wystarczyło jeździć zgodnie ze znakami

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 76. Data: 2013-08-12 23:00:28
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-12 22:10, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-08-12 21:28, Krzysztof 45 pisze:

    > A gdzie pisałem o jeździe wokół komina?

    No to jak lubisz wpadać do fan klubu nieświadomych dzwona i z nimi stać
    zasztamowany, to Twój wolny wybór.

    > Nieprawda, nie jest niezbędne, najwyżej się przydaje.

    Jeżeli ktoś chce pokonać sprawnie trasę, dla tego kogoś jest niezbędne
    tak samo jak niezbędne są sprawne wycieraczki.

    > Tyle, że jadąc
    > służbowo nie ma w samochodzie rodziny itd. i te 'latające panienki'
    > jakoś można przeboleć. Gorzej jak się wiezie ludzi :>

    Ci ludzie to z marsa? Bo już dzieciaki z podstawówki bdb wychowane z
    porządnych rodzin mogą spokojnie zawstydzić "konwersacje" na CB.

    CB ma coś takiego jak volume i rf-gain. Umiejętne użytkowanie i po bólu.

    --
    Krzysiek

  • 77. Data: 2013-08-12 23:04:53
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-12 22:54, p0li pisze:
    > ps - dla ułatwienia pracy twoim szarym komórkom podpowiedź - dzieci (takie
    > małe ludzie) na pokładzie

    Wiesz co? CB w mojej klasyfikacji zajmuje ostatnie miejsce w
    demoralizacji dzieci.

    --
    Krzysiek

  • 78. Data: 2013-08-12 23:12:55
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-12 22:57, p0li pisze:

    > no patrz - ja jeżdżę w normalnym kraju i tam cb jest zbędne

    To Ci zazdroszczę.

    > bywam w .pl 3-4 razy w roku
    > właśnie wróciłem
    > przez 2 tygodnie zrobiłem 4800km
    > bez cb
    >
    > wystarczyło jeździć zgodnie ze znakami

    Czy trzeba narysować coś by to było zrozumiane do czego jest CB? Nie
    znam innego urządzenia które tak sprawnie poinformuje o takich
    zdarzeniach w tym "normalnym" kraju jak poniżej.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/966139,droga-
    zablokowana-niemal-osiem-godzin-a-tablice-na-aow-nie
    -informuja-o-utrudnieniach,id,t.html?cookie=1

    http://www.google.pl/search?client=opera&q=droga+zab
    lokowana&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=su
    ggest

    --
    Krzysiek

  • 79. Data: 2013-08-12 23:49:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 23:04:53 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Wiesz co? CB w mojej klasyfikacji zajmuje ostatnie miejsce w
    > demoralizacji dzieci.

    http://www.youtube.com/watch?v=J77GULaQcWM

    J.

  • 80. Data: 2013-08-13 00:13:19
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-12 23:12:55 niejaki Krzysztof 45 napisał:
> [...]
    >
    > http://www.google.pl/search?client=opera&q=droga+zab
    lokowana&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=su

    tu akurat się z tobą zgodzę

    tylko że to są wyjątki nie reguła

    --
    P0zdrawiam