  • Data: 2017-09-11 21:29:39
    Temat: Re: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Od: "T.V." <s...@z...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 08:38:56 +0100, 2late napisał(a):

    > Jak mozna przepuscic w kilka dni 50GB?
    > Majac kiepski transfer.
    >
    > Pozdrawiam

    Polecam zapoznać się z:

    https://www.google.pl/search?client=opera&q=limit+lt
    e+gubione+pakiety&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,internet-gubi-pa
    kiety.html

    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=25777

    http://www.spidersweb.pl/2014/07/plus-ogranicza-lte.
    html

    Pisałem chyba wyraźnie, gdybyś wiedział w czym rzecz to nie trzeba by Ci
    było tego tłumaczyć.

    Zresztą, pytanie moje brzmiało z goła inaczej, po co mnie pytascie o
    pierdoły, po co sie sprzeczacie o SJP.pl fraszer . dupa . tam . pl

    Koledzy, moje pytanie to:

    PYTANIE PONIŻEJ:

    PYTANIE POMIĘDZY ZNAKAMI " oraz "

    Zaczynamy:
    "
    Szukam danych dla internetu domowego LTE dla poszczególnych operatorów,
    najbardziej interesujące mnie rzeczy to:

    > Interesują mnie:
    > * limity pakietu podstawowego;
    > * Po jakim transwerze przeważnie zakładaja lejek;
    > * Częstotliwość i "ochoczość" nakładania lejków na klientów;
    > * Wymiana/serwis sprzętu (jeśli wezmę od nich modem i nie będzie mi sie go
    > chciało wyłączać na czas burzy, prąd mój to niech chodzi :D ) ...
    >
    > Może coś jeszcze przyjdzie Wam do głowy?

    Czym sugerować się przy wyborze tego typu sieci dla domu.

    > Pozdrawiam

    Pa
    "

    I to co "naszkrobałem" powyżej mnie interesuje.