    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki internet na rok ?
    Date: Sat, 10 Nov 2018 19:41:30 +0100

    > Co polecacie ?
    1. a2mobile, utrzymywać kartę sim przy życiu, kupować pakiety jak
    trzeba. chyba 10zł za 5+5 giga. myślę że ten numer przejdzie u każdego
    operatora.
    2. Rebtel daje za firkiko 1 giga, kolejne pakiety drogie. jak ten 1 giga
    styknie - masz problem z głowy
    3. karty sim orange z allegro. od 100giga za 40zł do.. ho ho ho! aż tyle
    na serio. taka karta jest ważna około pół roku. czyli wychodzi jakieś
    8zł na miesiąc za interent - jeśli nie potrzebujesz więcej.
    wada taka że czego nie zużyjesz - przepadnie
    4. Karta sim "na awarie". kupujesz kartę sim na której jest promocyjny
    internet. orage free cośtam. bez aktywacji. jeśli masz inną aktywną
    kartę sim w orange, aktywacje zrobisz w 5 minut dwoma smsami. na start
    dostajesz promocyjny internet. ja dostałem 6 giga na 14 dni. cena karty
    powinna wynosić 5zł, więc to najtańsze rozwiązanie. (moja była droga bo
    potrzebny mi był konkrenty numer telefonu)

    ToMasz