  • 31. Data: 2013-12-04 17:00:18
    Temat: Re: Jaki kompresor do kół - osobówki
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-04, s...@g...com <s...@g...com> wrote:

    > Do warsztatu się nie nadaje, ale dopompować koła kilka razy w roku można. To chyba
    nie zabije tego sprzętu ;) Kupiłem tą pompkę właśnie z zamiarem takiego
    wykorzystania. Kupiłem jakieś dwa miesiące temu. Po założeniu zimówek dopompowałem.
    Swoje spostrzeżenia opisałem w jednym z poprzednich wpisów. Według mnie bardzo fajna
    maszynka za niewielkie pieniądze.

    Ano widzisz. Ja swoj mam juz rok, nie uzywam go w warsztacie ale pompuje
    kola w rowerze, motocyklu, zdarzylo mi sie w samochodzie (co trwalo troche).
    Wiec jak widac takie uzywanie mocno go degraduje niestety, w sumie nie dziwne
    bo zostal zrobiony do pompowania awaryjnego - tak jak pisalem wczesniej
    ma tloczek i cylinderek plastikowy ale mimo to pompuje duzo lepiej niz
    chinski badziew ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2013-12-04 17:28:10
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Wed, 04 Dec 2013 15:18:00 +0100, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:
    > Lodówka może być z wysypiska...
    > podjeżdżasz, dajesz flaszkę i za kwadrans
    > masz ;)

    Nooo, mi np. lokatorzy wystawili starą lodówkę na podwórko i po kilku
    nocach juz nie ma całego agregatu wraz z orurkowaniem! Ku...wa! :/
    --
    Pozdro
    tadzik

  • 33. Data: 2013-12-04 17:30:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sqlwiel,

    > A gdzie-żeś Ty (albo: kiedy) widział nici na szpulce?

    Ze 40 lat temu. Mniej więcej wtedy, kiedy w TV słowa o szprysze i
    szpulce mówił pewien bardzo sympatyczny pan...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2013-12-04 17:37:42
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Wed, 4 Dec 2013 17:30:39 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Ze 40 lat temu. Mniej więcej wtedy, kiedy
    > w TV słowa o szprysze i szpulce mówił
    > pewien bardzo sympatyczny pan...

    Mówisz o tym panu co dziś 90-te urodziny obchodzi? Ten o inicjałach
    AS?
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 35. Data: 2013-12-04 17:40:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tadzik,

    > Mówisz o tym panu co dziś 90-te urodziny obchodzi? Ten o inicjałach
    > AS?

    Wczoraj obchodził.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2013-12-04 17:48:40
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 grudnia 2013 17:00:18 UTC+1 użytkownik AZ napisał:
> [...]
    > bo zostal zrobiony do pompowania awaryjnego - tak jak pisalem wczesniej
    > ma tloczek i cylinderek plastikowy ale mimo to pompuje duzo lepiej niz

    Ok, być może masz rację.
    W takim razie weryfikuję swoją opinię o tym kompresorku, biorąc pod uwagę to, co
    napisałeś. Faktycznie zbyt krótko to użytkuję. NA RAZIE jestem zadowolony, czas
    pokaże jak długo będzie działał poprawnie ;)

  • 37. Data: 2013-12-04 17:50:20
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-04 17:28, Tadzik pisze:

    > Nooo, mi np. lokatorzy wystawili starą lodówkę na podwórko i po kilku
    > nocach juz nie ma całego agregatu wraz z orurkowaniem! Ku...wa! :/

    To wydłub jeszcze uszczelkę. Zawiera "elastyczny magnes". Też się
    przydaje, choć nie wiem w tej chwili do czego :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 38. Data: 2013-12-04 17:54:38
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Hello sqlwiel,

    > Ze 40 lat temu. Mniej więcej wtedy, kiedy w TV słowa o szprysze i
    > szpulce mówił pewien bardzo sympatyczny pan...

    Jesteśmy z podobnych roczników. Też go oglądałem zapamiętale (na
    telewizorze Szmaragd 901), a pierwszą zrobioną przeze mnie zabawką "od
    niego" był właśnie rodzaj pojazdu ze szpulką, napędem od skręconej gumki
    i kawałkiem świeczki jako sprzęgło. :)
    Ale to chyba było >50 lat temu...

    Strzałkę na patyku również pamiętam.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 39. Data: 2013-12-04 17:59:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-04 17:54, sqlwiel pisze:

> [...]
    > telewizorze Szmaragd 901), a pierwszą zrobioną przeze mnie zabawką "od
    > niego" był właśnie rodzaj pojazdu ze szpulką, napędem od skręconej gumki

    Programy pamiętam, a jakże, do tego mam zachowaną książkę od naszego
    "mistrza" z dedykacją ;)

  • 40. Data: 2013-12-04 18:57:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

    >Używałeś czy to tylko Twoje przypuszczenia?
    >Oponę 205/55R16 z 2,3 do 2,6 pompuje kilkanaście sekund. 4 koła
    >dopompowałem w niecałe 2 minuty (sporo traci się na
    >przykręcanie/odkręcenie wężyka, przełożenie przewodu na drugą
    >stronę).

    No to sie postarali.
    Bo moje doswiadczenia z tanimi z supermarketu sa zgola odmienne -
    pompuje, pompuje, pompuje, pompuje, pompuje, czlowiek juz by dawno
    napompowal, a ten dalej pompuje.

    porownanie kompresorow po rosyjsku
    http://www.youtube.com/watch?v=qUsDNBFAb2w

    I tak sa niezle, bo opone w te 2-3 min napompuja.

    Jeden co prawda dal rade tylko 3 opony napompowac :-)

    J.