  • 11. Data: 2010-04-05 11:57:55
    Temat: Re: Jakie duże kombi
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    wiadomości news:Xns9D5080A57CAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

    > kup za 10.000, a za dwa lata kolejnego za 10.000.
    > Przestan planowac kupno auta na całe zycie. :)
    Chce na 100kkm, co zajmuje dwa/trzy lata
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 12. Data: 2010-04-05 12:07:06
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przesadzasz. Weź dupe i podjedz pooglądać auta, zamiast słuchać głupot od
    > znajomych.
    > Wskazówka - nie szukaj okazji.
    > Wsród B FL wcale nie trudno znaleźć porządny egzemplarz, a 20tys to aż
    > nadto

    Wezmę pod uwagę

    > Kup ce C5 2,0HDI i przestaniesz narzekać na wielkość, kulture pracy,
    > dynamike i spalanie.
    > ps. zeby nie bylo - z awaryjnością też nie ma problemów.

    Masz omegę i polecasz francuza?! :)
    Wojtek

  • 13. Data: 2010-04-05 12:24:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    wowa pisze:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:1efgr5lcseov1kk2tlr211ioo0492epn3g@4ax.com...

    > To akurat doświadczenie własne :) Mechanik jeździ francuzem i narzeka :)

    Zmień mechanika.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-04-05 17:01:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz omegę i polecasz francuza?! :)

    pewnie
    Bo choć lubie Omegi i mialem ich już naprawde wiele sztuk, to wcale nie
    twierdze, ze to są najlepsze samochody swiata. Francuzy też nie, jednak C5
    to naprawde fajne samochody.
    ps. Omegi też, tylko trzeba uważać co sie kupuje (za to w budżecie 20kPLN
    kupi sie mniód maline)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 15. Data: 2010-04-05 17:03:02
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał

    > fajne autko, tylko nie z silnikiem 2.5 TDI V6 :)

    Masz czy miałeś?

  • 16. Data: 2010-04-05 17:54:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał

    > Masz czy miałeś?

    ja mialem i wole omijac.

    Poza tym to akurat wiedza powszechna, ze silnik do najbardziej udanyc nie
    należy. pali stosunkowo duzo (9-13litrów z automatem to norma, jedynie na
    trasach jest lepiej). Wałki rozrządu wykonane są z tak miekkiego materiału,
    ze powyżej 200tys km potrafią mieć rowki na 1mm.

    Zdecydowanie lepiej 1,9TDI 130KM w tym samochodzie. Dynamiki wystarcza do
    normalnego, sprawnego poruszania sie, a kłopotów mniej i przy okazji paliwa
    zdecydowanie mniej spali. Tylko trudniej kupić takie coś.

    A jesli już koniecznie 2,5TDI to w wersji 163KM

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 17. Data: 2010-04-05 19:38:32
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Omega B FL samobiodegradowalna karoseria

    Aż się czytać dalej nie chce. Kto Ci takich głupot naopowiadał?

  • 18. Data: 2010-04-05 20:05:22
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał

    > ja mialem i wole omijac.

    Kupiłeś szrota i miałeś problemy czy nie stać Cię było na eksploatację?

    > Poza tym to akurat wiedza powszechna, ze silnik do najbardziej udanyc nie
    > należy. pali stosunkowo duzo (9-13litrów z automatem to norma, jedynie na
    > trasach jest lepiej).

    To fakt, pali stosunkowo sporo i jest "na bakier" z kulturą.

    > Wałki rozrządu wykonane są z tak miekkiego materiału, ze powyżej 200tys km
    > potrafią mieć rowki na 1mm.

    To jest opinia jaką można usłyszeć na każdej ławce pod sklepem od fachowców.
    Wycieranie wałków jest skutkiem, przyczyną są wady materiałowe dźwigni
    zaworowych.

    > Zdecydowanie lepiej 1,9TDI 130KM w tym samochodzie. Dynamiki wystarcza do
    > normalnego, sprawnego poruszania sie, a kłopotów mniej i przy okazji
    > paliwa zdecydowanie mniej spali. Tylko trudniej kupić takie coś.

    Trudniej kupić, bo nikt rozsądny nie kupował tego silnika do takiej ciężkiej
    fury. "Normalne" poruszanie może i owszem, "sprawne" już nie.

    > A jesli już koniecznie 2,5TDI to w wersji 163KM

    Ja bym nie polecał. Te silniki najczęściej były montowane z napędem na
    przednią oś i multitronikiem. W takiej konfiguracji to raczej kupiłbym coś
    innego niż A6.

    Zbigniew Kordan

  • 19. Data: 2010-04-05 23:50:28
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-05 17:03, Hektor wrote:
    > Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał

    > Masz czy miałeś?

    ja mam akurat z 2.6 V6 benzyniaka, ale słyszałem dużo złych opinii o tym
    akurat motorze... poza tym koszty przerażają , np. wymiana paska
    rozrządu - hardcore :)

  • 20. Data: 2010-04-06 00:08:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał

    > Kupiłeś szrota i miałeś problemy czy nie stać Cię było na eksploatację?

    fachowa ocena, nie ma co. LOL

    > To fakt, pali stosunkowo sporo i jest "na bakier" z kulturą.

    Z ta kulturą to akurat przesadzasz.

    > To jest opinia jaką można usłyszeć na każdej ławce pod sklepem od
    > fachowców. Wycieranie wałków jest skutkiem, przyczyną są wady materiałowe
    > dźwigni zaworowych.

    Pieprzenie.
    Widzialem wałki w kilia 2,5 i guzik mnie obchodzi czy winą są dzwignie, czy
    wałki, bo dla użytkownika i tak liczy sie efekt koncowy.

    > Trudniej kupić, bo nikt rozsądny nie kupował tego silnika do takiej
    > ciężkiej fury. "Normalne" poruszanie może i owszem, "sprawne" już nie.

    Znów pieprzenie.
    Jesli wg Ciebie 1,9TDI 130KM w A6 (z manualną skrzynią) to za mało do
    sprawnego poruszania sie po polskich drogach, tzn ze jestes albo b. młody,
    albo masz bardzo krótką pamięć, bo jeszcze do niedawna Mondeo 1,8TD bylo
    rakietą wsród samochodów

    > Ja bym nie polecał. Te silniki najczęściej były montowane z napędem na
    > przednią oś i multitronikiem. W takiej konfiguracji to raczej kupiłbym coś
    > innego niż A6.

    Nie każdemu Quattro jest potrzebne, bo jest droższe w eksploatacji i
    zakupie, to raz, a multitronik to w nowszych A6 chyba, poza tym bylo ich
    stosunkowo mało, to dwa, a trzy to rozmawiamy o samym silniku, choć również
    nie polecam multitronika, choć jeździ sie z nim bardzi przyjemnie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE