  • Data: 2018-07-18 00:00:26
    Temat: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ma byc tluku zrodlo napieciowe do ladowania akumulatora rozruchowego.

    Aha, czyli jak będę miał ładowarkę, która ma 100V i 100mA to nie mogę
    ładować nią akumulatora przykł:45AH 12V?

    > W kazdym samochodzie chuju osrany jest takie i bez problemu da powyzej 50A. I jakos
    akumulatortowi to nie szkodzi chuju na kaczych lapach.

    "Przeładować akumulator można również poprzez ładowanie akumulatora
    głęboko rozładowaniego w pojeździe (mimo sprawnej instalacji ładowania).
    Przykładowo: kierowca zostawił samochód z włączonymi światłami i rano
    okazało się, że akumulator jest tak mocno rozładowany, że nie zaświeciły
    się nawet kontrolki. Ponieważ koniecznie musiał wyjechać "w trasę",
    uruchomił silnik z drugiego akumulatora i pojechał... Po powrocie
    okazało się, że co prawda akumulator naładował się, ale instalacja
    ładowania zrobiła to tak szybko, że spowodowało to spłynięcie mas
    czynnych. Dobra rada: akumulator głęboko rozładowany ładuj z obcego
    źródła prądu (prostownika), z możliwością kontrolowania prądu ładowania."

    A ty kurwiu bredzisz o napięciu a nie o prądzie :D:D:D

    Na dodatek, ładujesz akumulator bez zegarka i bez pomiaru :D

    No fajny debil :)

    http://www.yolmar.pl/pl/pomoc_techniczna/co_szkodzi_
    akumulatorowi.html
    --