  • Data: 2019-04-21 20:41:15
    Temat: Re: Jakie opony do Verso 2.2?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2019 20:30:40 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Niekoniecznie. Toyota nie została złapana na oszustwie więc może 150 KM w tej
    > pojemności i przy zachowaniu norm eko po prostu tyle potrzebuje.

    Ale do czego tyle potrzebuje?
    Przy jeździe jednostajnej w okolicach 100 km/h też pije 9.
    Octavia 1.9 przy takim użytkowaniu paliła 5, a nawet czasami niżej.
    Mówię tu specjalnie o jeździe typu podróż rodzinna nad morze, gdzie
    się jedzie w kolumnie kilka godzin nie przyspieszając specjalnie ani nie
    hamując. Octavią przejechaliśmy nad morze i z powrotem na jednym baku,
    1150km. Średnia wyszła w okolicy 4,8 L/100km.
    Spalanie przy takich samych warunkach jazdy o 4 litry na 100km więcej uważam
    za absurd. Tak wiem że większa buda ale bez przesady, Cx obie fury mają podobny.
    Więc na co idą te dodatkowe 4 litry?

    L.