    From: "Heinzkalter" <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Date: Thu, 6 Oct 2011 20:03:35 +0200

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    news:974740881.20111006194843@pik-net.pl...

    > Bzdura. Był tu niedawno wątek o jadącym przepisowo poniżej 80km/h,
    > którego wyprzedzali wszyscy, z TIRami na czele. I co z tego, że jechał
    > przepisowo, skoro doprowadzając do tego, że go wszyscy wyprzedzali
    > wymuszał na innych niebezpieczne manewry.

    > Po chodnikach też jeżdżą?
    >
    > A teraz odpowiedz - czy na noc znak ograniczenia jest zdejmowany albo
    > zasłaniany? A w czasie wakacji, gdy w szkole nie ma dzieci?
    >
    > Ograniczenie do 20km/h jest idiotyczne gdy jest stałe.
    >
    > [...]
    >

    > --
    > Best regards,
> [...]

    Ograniczenie do 20 nie stoi zwykle dlatego, że ktoś mial taka fanaberię -
    tylko byly ku temu jakieś powazne powody. Ciekaw jestem co byś powiedział,
    gdyby na takim ograniczeniu wariat jadący 100 km/h wjechal ci do domu albo
    potrącił/zabil dziecko.
    Sory ale nie przekonasz mnie, że ograniczenia są bez sensu i bez wplywu na
    bezpieczeństwo. Jeżeli chcesz z tym polemizować to prosze bardzo ale ja
    dyskusji dalej toczył nie będę.

    hk