  • Data: 2016-07-22 13:36:52
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 22.07.2016 o 13:12, J.F. pisze:

    >No nie wiem, nie wiem. Samochód po prostu odmówił po kilku km
    >posłuszeństwa i przestał jechać, więc coś jednak w nim poszło.

    Jesli to naprawde byl ON zamiast benzyny (a rurka faktycznie inna), to
    nic nie musialo pojsc - benzyna sie od iskry zapala, a ON nie, wiec
    silnik sie przestal krecic.
    Chyba, ze odwrotnie zatankowal, te pompy od Common Rail moga nie lubic
    braku smarowania paliwem ...

    No ale to trzeba wiedziec, a nie skupiac sie na tipsach, fryzurach,
    sukienkach itp :-)

    J.