  • Data: 2019-07-12 18:48:04
    Temat: Re: Jelenia Góra parking strzeżony
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/07/2019 19:01, Irokez wrote:
    > W dniu 2019-07-09 o 23:48, LordBluzg(R) pisze:
    >
    > Wtrącę się w tą interesującą konwersację

    > Tak było domyślnie i działa.

    > Przestawiłem, zresetowałem TB, wyczyściłem całkiem subskrypcję łącznie z
    > wywaleniem pliku itp. pobraniem od nowa wszystkiego i nadal jest ta
    > samo. Krzaki.

    To nie problem charsetu (ISO-8859-2/UTF-8/cokolwiek innego), tylko
    kodowania transportowego Quoted-Printable (w skrócie QP). A konkretnie
    wywalenie się Twojego Thunderbirda na jego dekodowaniu.

    Nie przypominam sobie, by Thunderbird miał jakąś opcję wyłączenia
    obsługi QP, pobieżne przejrzenie opcji konfiguracyjnych też nie nasunęło
    niczego sugerującego możliwość (w/wy)łączenia tej funkcji.

    Proponuję utworzyć zupełnie nowy profil i na nim zasubskrybować tę
    grupę. Jeżeli tamten problematyczny post wyświetli się dobrze, problem
    leży w starym profilu i czeka Cię żmudne przenoszenie starych ustawień
    na nowy profil. jeżeli nie, być może pomoże czysta instalacja Thunderbirda.

    --
    MF