  • Data: 2019-04-01 21:10:55
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Queequeg" <q...@t...no1> wrote in message
    news:950b1d80-08a9-41d4-b45c-91fb0cd5b50f@trust.no1.
    ..

    > Tak, choć pod inną ksywą.

    A spoko, rozkminiłem na samym początku.

    > --
    > https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0

    A pani agent(ka), niby mądra kobieta, staje jak idiotka widąc, że coś jest
    nie tak, że psiak zachouje się nienaturalnie, nic z tym nie robi, co się
    srodze mści. Nie wychowała pieska, inaczej na jedno małe gwizdniecie, piesek
    wrócilby do nóg pani. Polecam Cesara Milana, bądź Victorię Stillwell...

    --
    link failure to news.atman.pl by data limit exceeded