    From: "HF5BS" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Date: Wed, 24 Apr 2019 18:09:02 +0200
    <q8q7in$aut$1@node2.news.atman.pl> <q8qlm4$497$1@node1.news.atman.pl>
    <q9a7ap$bp7$1@node1.news.atman.pl> <q9af4n$jql$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <q9nrpk$97k$1$Adam@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <q9o7hn$dn6$1$Adam@news.chmurka.net>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:q9o7hn$dn6$1$Adam@news.chmurka.net...

    > E, tam.
    > Kartka się nie liczy, a co grupa, to grupa. Nie zawsze grupy były na
    > serwerach news. Przed Internetem były m.in BBS-y, więc głosuję, że też się
    > liczy ;)

    Może być:)
    Pewnie pamiętasz pocztę QWK? Bardzo sympatyczny, wygodny wynalazek.Sciągnąć
    z BBSa, rozzipować (chyba automatycznie, także w drugą stronę,robił to
    klient ofline), przepracować, zzipować odpowiedzi i własne wiadomości,
    odesłać.
    Sam zresztą OIDP 1998-2000 prowadziłem swojego BBSa, ale radiowego, pod
    poprednim swoim znaakiem, SP5SJT. nawet przez pewien czas rozdzielałem
    pocztę między dwa BBSy klubu SP5PNA, było to trochę wyzwaniem, bo trzeba
    było precyzyjnie ustawić trasowanie. FTP, bo jeszcze chyba nawwet Windows
    Commandera nie było, a korzystanie z całkiem niezlgo WS_FTP jakoś mi
    uciekło... załatwiałem NetTamer-em.FTPem szła poczta z-do Warszawy i okolic,
    pobierałem ją i odsyłałem chyba z Poznaniem dzięki uprzejmości i pomocy
    m.in. YL - Alinyy SP8XGK (tak, wiem, Poznań, to okręg 3), którą serdecznie
    pozdrawiam, Przez ten czas udało mi się nie wyechać z Warszawy na dłużej niż
    tydzień, dzięki czemu nie miałem chyba przepadku nieodebranej poczty.

    sorki za literówki...

    --
    Ss