  • Data: 2014-12-19 00:59:36
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tak.

    Ale dlaczego?
    Przecięz jadac przez miast owrecz traca czas?

    > Ja też, tzn. jestem spokojny że bez bata nie ma co do nich nie
    > podchodzić. Przykład - droga GMINNA:
    > Łubowo-Pobiedziska-Poznań:
    >
    > Kawalkady TIR-ów na codzień, droga się rozpada w oczach.
    > A na równoległej S5 TIR-ów jak na lekarstwo.
    > Bo płatna.

    Nie do konca znam sytuacje - ale jezeli dobrze rozumiem - chodzi o tych, co
    na Pniewy jada?
    Jezeli tak, to pewnie jada tamtedy, bo inaczej traciliby zarówno czas jak i
    kase? W przypadku obwodnicy sytuacja jest troche inna, bo byc moze
    zyskaliby troche kasy z paliwa (czy na pewno - ruszanie i hamowanie to tez
    strata paliwa) ale zyskają czasowo.