  • Data: 2014-12-20 01:59:46
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A ja nagminnie słyszę jak się pakują na wiadukt (zamknięty) na
    > Krzywoustego, taranują bariery, albo objeżdżają je po chodniku,

    Wszystkie przypadki jakie słyszałem wyikały z nieznajomosci drogi +
    zagapienie, nieobserwowanie znaków etc.
    Nikt tam celowo nie jezdzi.

    > a w
    > najlepszym razie jadą w Baraniaka - też z zakazem 16 ton.
    > Ale kto by się tam przejmował zakazami.....

    A to jest inna inszośc.
    Nie ma ich tam az tak duzo, ale zdarzaja się.

    > Dokładnie.

    Moim zdaniem wymyslasz.
    W takiej sytuacji jedynym sensownym wyjsciem jest s5 i autostrada do
    komornik. Zysk czasowy jest olbrzymi i zbyt duzy zeby go lekcearzyć.