  • Data: 2014-12-19 23:38:54
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A ja nagminnie słyszę jak się pakują na wiadukt (zamknięty) na
    >Krzywoustego, taranują bariery, albo objeżdżają je po chodniku, a w
    >najlepszym razie jadą w Baraniaka - też z zakazem 16 ton.
    >Ale kto by się tam przejmował zakazami.....

    jak ich zaskoczyl ... a co robi wasza policja ? :-)

    >Dokładnie.

    Z Gniezna do Wroclawia ciezarowym ?

    Albo 15 przez Wrzesnie, Jarocin, Milicz - jakies 200 km,
    albo 5 przez Leszno - 240km.
    Inaczej nie bardzo moga, bo te limity wagowe.

    I mowisz ze jak sobie pojada przez Pobiedziska i Poznan, to tyle
    zaoszczedza, ze im sie oplaci nadlozyc 40 km, godziny w miescie juz
    nie liczac ?
    Oj, cos mi sie nie wydaje ...
    A 15 przeciez zwolniona z oplat - to po kiego ch* pchac sie do
    Poznania ?

    J.