eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!.POSTED!not-for-mail
    From: "Malkoit" <g...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Date: Thu, 28 Jun 2018 12:00:15 +0200
    Organization: Mixmin
    Lines: 41
    Message-ID: <ph2bl7$sg3$1@news.mixmin.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 28 Jun 2018 10:01:12 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.mixmin.net;
    posting-host="6a4bede89149193f3b696fc8001562f1672179fd";
    logging-data="29187"; mail-complaints-to="a...@m...net"
    In-Reply-To: <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634879
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2018-06-23 o 09:48, Uzytkownik pisze:
    >>
    >> Wystarczy, że akumulator w "dawcy prądu" będzie w kiepskim stanie i szlag
    >> trafi alternator (a w zasadzie diody w alternatorze) lub regulator
    >> napięcia.
    >
    > Nie. Regulator napięcia nie ucierpi, bo fizycznie NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI
    > :) Już to pisałem. Spójrz sobie na schemat elektryczny i spróbuj mi
    > wyjaśnić JAKIM cudem ma się spalić regulator, skoro podłączony jest do
    > OSOBNEGO uzwojenia (wzbudzenie) które jest obwodem zamkniętym i żaden
    > prąd, powyżej tego co krąży w tym obwodzie nie ma prawa go uszkodzić.
    >
    > http://www.auto-wiedza.pl/wp-content/uploads/2014/03
    /alternator9.jpg

    Jeżeli zapoznasz się z zasadą działania alternatora, to bedziesz wiedział
    dlaczego prąd regulatora jest sciśle powiazany z prądem wyjsciowym
    alternatora, tzn. im większe obciążenie alternatora tym większy prąd
    regulatora.

    > jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
    > napięciowy w postaci sprawnego akumulatora dawcy to obciążenie
    > (praktycznie zwarcie) rozrusznikiem biorcy i jego wydojonym aku weźmie
    > więcej energii niż w stanie "normalnym" gdzie alternator nie jest
    > obciążony "zwarciem" rozrusznika, bo nie pracuje (standardowy moment
    > rozruchu).
    > --
    > LordBluzg(R)
    > ?Sukces WOŚP klęską PiS?

    Sam przyznajesz, że: cytat "jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
    napięciowy: to
    alternator, obciążony rozrusznikiem innego samochodu , dając
    cytat :"więcej energii niz w stanie "normalnym"" - mój wniosek :
    jest narazony na uszkodzenie.

    Prąd krążący w obwodzie regulatora moze go uszkodzić,
    bo moze być większy niż dopuszczalny w zwiazku z rozruchem silnika
    innego samochodu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: